Skoshopping ger mig ont...

...i magen... Så många gånger jag har köpt skor jag inte använder...oftast på rea...bara för att dom var billiga... Undrar om det blir samma sak med sandalerna jag köpte idag på Din Sko, på barnavdelningen...


(Bild från Din Sko.)

Tanken var att jag skulle köpa mig ett par ordentliga, typ Birkenstock, som håller i flera år...men dom får vänta tills det börjar rulla in pengar...eller jultomten kommer...;)

Istället köpte jag oxå ett par kängor...:D


(Din Sko)

Fina, men jag tror inte dom håller mot allt för kallt väder...

Springa på stan gör mig trött och utmattad...jag har legat under min värmefilt ända sen jag kom hem. Värmefilten däremot, är nog den mest använda julklapp jag någonsin fått...nästan lika bra som att bada bastu.

Kommentarer
Postat av: Martina

Värmefilt låter skönt, vad är det för special?

2011-10-21 @ 11:11:21
URL: http://jagochminapojkar.blogg.se/
Postat av: Annika

En vanlig fleecefilt med värmeslingor i...jag ääälskar den...

2011-10-21 @ 16:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0