Nu tror grannarna att vi...

...har blivit galna. Strax före klockan 10 tvättade jag Alices fönster och hängde upp nya gardiner, Rikhard dammsög övervåningen och städade toaletten... En fredag kväll...?

Igår fick Noel vara ute och leka själv en stund. Han skulle cykla med Casper. När det blev för tyst ute på gården gick jag ut för att titta till dom små liven... Det var bara Caspers storasyster kvar ute på gatan. Jag började gå mot fotbollsplanen, hann kanske halvvägs när grabbarna kommer mot mig. En liten tur till IP bara...
Å jag som inte trodde man behövde passa Noel, mammas lilla pojke, som har hängt mig i byxorna sen han föddes...han kanske tänker bli stor han oxå...:)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ojoj, ja jag hörde att dom varit iväg på en egen utflykt. Vi får sätta en GPS-sändare på dem. :)

2011-05-19 @ 11:26:38
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0