Som den lilla fisk jag är...

...(eller kanske jag måste börja kalla mig säl?)...älskar jag att bada...helst i en ljummen pool. Vi åt frukost vi 10 och åkte dirket till Aronsbadet sen. Jag och Vicke hoppade i och Noel stod på kanten och tittade på...jag blir så frustrerad, jag kan inte hjälpa det... Noel är världens enklaste kille att vakta i vattnet, han vill vara där det är grunt och finns en kant i närheten...men jag vill ha ett barn som kastar sig handlöst ut och bara skrattar när han kommer upp till vattenytan...!!! R menar att vi måste ge honom tid...gaaah...det är ju svintråkigt att stå i den grunda sidan och bara titta på...

Kommentarer
Postat av: kusin Anna

Du kan få bada med Eric, han kastar sig hejdlöst ut för kanten och vill gärna dyka...

2011-07-25 @ 12:49:45
Postat av: fastereva

vilken smart kille han är!!! den dan när han är säker på vattnet o sig själv,DÅ hoppar han i.

2011-07-25 @ 13:32:25
Postat av: Annika

Anna: Eric får följa med och bada vilken dag han vill...:D

Eva: Smart eller feg...hårfin skillnad...;)

2011-07-25 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0