Nu har vi firat...

...Pekka, Anna, Rikhard och Kina...sen är det bara Elias, Noel, Kerstin och Christoffer kvar och så Noras dop...sen är det februari...:-) Dumt att försöka ge nyårslöfte om att inte fika så mycket när ALLA jag känner fyller år i januari...

Panikartat försöker jag handla kläder för att kunna vara på kontor i 10 veckors tid...å kläder ska man ju ha varje dag...lite småstressad frågade jag Rikhard om han tror att dom på Vectura misstycker om jag kommer i Coopskjortan till jobbet...?!? Min garderob innehåller inte många plagg, mest jeans och t-shirtar...jag hatar att handla kläder och jag är urusel på det... HJÄÄÄLP!!!

Noel och jag myser på här hemma, är inte sugen på att börja ställa om tiderna...jag GILLAR att sova till nio...men nästa vecka är det dagis dags för Noel. Han trivs hemma och har redan börjat säga "inte gå dagis jag" och så blir han jättenöjd när jag håller med att idag är vi fortfarande lediga. Han blir aldrig less och grinig över att inte ha något att göra...när han är uttråkad säger han bara att han ska klä på sig och gå ut...:) Idag fick han vara ute en timme med Vicke och hans kompis William och spela bandy, nöjdare kille får man leta länge efter, men ganska trött...:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0