Jag ska få följa med Peter...

...Byggledare imorgon. Vi ska upp och titta på Haparandabanan, kul. Jag har aldrig träffat Peter men vi talades vid på telefonen idag.

-Då hämtar jag upp dig när jag passerar Luleå imorgon, sa han. (han bor i Piteå)

-Det blir bra, svarade jag. Vilken tid är du här?

-Kvart över sex, säger Peter.

Jag blir tyst en stund...

-På morgonen, frågar jag sen...

Peter får sig ett gott skratt och jag känner paniken komma.

Med andra ord är det dax att hoppa i säng nu. På en gång... Jag är ingen morgonmänniska, kommer aldrig att bli det...det gör fysiskt ont i mig att stiga upp tidigt...men en dag ska jag väl klara av...:D

Go´natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0