Alices lånehund...

...Sessna kom på fredag...


Jag måste medge att Alice har skött sig bra. Hon ställer väckarklockan på 6 för att hinna ta en rejäl promenad med Sessna innan hon ska till skolan, hon går ut med henne direkt efter skolan igen och sen efter middagen. Kvällspromenaden har jag lovat följa med på för hon gillar inte att gå ut själv så sent. Hon fixar hennes mat och borstar henne. Dammsugnigen är väl det enda som fungerar lite si och så...:)

Det har regnat hela veckan och jag kan säga att det kommer aldrig komma en hund till den här familjen...ALDRIG... Jag hatar att städa och inser hur mycket mer tid folk med hund måste lägga på att dammsuga...blääää...

Kommentarer
Postat av: Lena

Men söt var hon! :-)

2011-08-26 @ 17:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0