Vilket psykbryt...

...Noel fick idag när vi var på väg hem från Vickes fotbollsträning. Han hade bestämt sig för att jag skulle bära honom hem å jag hade bestämt att det skulle jag inte alls det...
Han gallskrek HELA vägen, 150 meter kan kännas väldigt långt...

Jag plockade inte upp honom, han fick gå själv...varför känns det inte som om jag vann...???

Försökte leta fram någon bild på en arg och vansinnig Noel men lyckades bara hitta en där han är ledsen. Kommer med fasa ihåg Alice och hennes psykbryt för några år sen, ibland flera varje dag...:) Tur att den tiden är över och att hon idag är världens gulligaste. Noel har ärvt mer av Vickes humör, skönt, jag är inte säker på att jag hade orkat en vända till...:D



Liten och ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0