Ex-jobbet är på G...

...men det känns som om jag har svårt att avgränsa det lite ännu. Otroligt inspirerande men jag har så lätt att prioritera annat...:) En kaffe kopp hos moster eller massage eller en sväng på Lindexs "halva reapriset" rea, det finns så mycket annat roligt att göra. (Av någon anledning prioriterar jag aldrig städning...)

Noel är fortfarande sjuk med feber och lite hosta. R har vabbat. Även fast han aldrig klagar å jag vet att han tar hand om Noel minst lika bra som jag gör mår jag ändå dåligt av att inte vara hemma med mitt barn som är sjukt... Jag får helt enkelt dåligt samvete, det känns som om jag väljer fel... Konstiga tankar som inte vill släppa. Är det någon mammagen eller är det bara mig det är fel på???

Nu tycker jag han kan blir frisk!



Noel är duktig på att starta datorn och leta sig in på Bolibompa. Bra sida, filmer och spel som även passar mindre datoranvändare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0