Vårat hus är för litet!!!

...eller, våran HALL är för liten...

Varje dag när jag kommer hem efter skola får jag kämpa mig in i huset. Efter att jag öppnat dörren får jag sparka undan en hög av skor, huller om buller, sen får jag kliva över en väskhög, följt av ett par jackor...mest troligt en hög av träningskläder oxå...Hur ska det bli när det blir vinter och kallt och alla behöver mer kläder?

Om man sen mot förmodan skulle vilja in i tvättstugan (varför vill man det?) är det nya klädhögar och träningssaker att ta sig över... Undrar hur stor hall och tvättstuga man skulle behöva ha för att vara nöjd...??

Kommentarer
Postat av: Mona

....tro mig...snart är det för stort....



/Mona

2010-09-11 @ 19:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0