Noel å jag...

...har en riktigt bra vecka, även om alla dom vi älskar mest inte råkar vara här just nu...men imorgon kommer dom...alla tre.

Dagislämningarna går som en dröm. Trodde aldrig att det skulle bli så bra. Alla dagar den här veckan har han själv promenerat in till dagis (har aldrig hänt förr), han har själv skyndat sig med tutten å snuttekudden till sin låda (har heller aldrig hänt förr) å sen har han pussat mig, tagit en fröken i handen och knallat iväg på äventyr (har defenitivt aldrig hänt förr). Dagis kanske inte bara är skit ändå!!! Å vilka bra dagar jag har när jag vet att min minsta lillvän har det bra!!! Håller tummarna och hoppas att det fortsätter på samma sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0