Då var vi själva igen...

...jag å Noel. Jag är urusel på att vara en liten familj...lagar ingen riktig mat...å funderar hela tiden på vart vi skulle kunna åka och hälsa på. Tyvärr är höst kvällarna så korta så man hinner nästan ingenstans...

Ångesten över valet av kurser till den här läsperioden (som börjar idag), vill inte riktigt släppa. På morgonen var jag fullt övertygad om att jag skulle läsa "Teknik för hållbara resurser" och "Arbetspsykologi". Nu har jag bestämt om mig...:)...Arbetspsykologin får lämna plats för "Arbetsmiljöledning"...imorgon kanske jag bestämmer om mig igen...


Kommentarer
Postat av: Lena

Kom till oss! Vi kan bjuda på mat bara vi får en liiiten hint i förväg. Annars räcker det kanske inte, vi lagar ju så lite mat vi med!

2010-11-02 @ 14:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0