Vilken tur att Noel...

...verkade ha haft en bra dag på dagis idag...annars vet jag inte vad jag hade gjort... Efter att ha varit torr ett halvår började han strejka på dagis och bara kissa i blöja..?!? Undrar om det beror på att dom byggt om på toaletten i flera veckor...? Jag har insett att min minsta kille oxå tycker om när det är som det ska...lik storebror... Hoppas det släpper och blir bra nu.

R kommer hem ikväll efter att ha varit hela den här veckan oxå i Ö-vik...skööönt...jag hade inte fixat att vara ensamstående mamma...alldeles för kort stubin för det...:) Älskar mina barn över allt annat, men ibland är dom gratis...

Kommentarer
Postat av: Lena

Härligt att det blev en bättre dag! Hoppas det här var vändningen till det bättre igen, jag håller tummarna!



Du - ring nästa gång de är gratis, jag kommer och hämtar! Sen får du lösa ut den för stora pengar när du ångrar dig... ;-)

2010-05-07 @ 07:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0