Jag får nöja mig med...

...bilder från mobilen.



En dag när det var fint väder var vi till Sandön och hälsade på Noels farmor och farfar.



Sandövagn...

Dagen efter åkte vi till Hagaviken för att fiska, bada och grilla.





Jag avskyr sand!!! Ofta när jag är utomlands slutar det med att jag har hängt vid poolen en hel vecka... Aronsbadet passar mig MYCKET bättre. Ingen sand i maten, toalett ifall man behöver, kaffe och korv och lagom temperatur på vattnet...:)





Jag älskar sommaren. Kaffe och en bra bok ute i solstolen, ungar som leker utomhus, att få vara tillsammans och göra saker man normalt inte hinner/orkar med.

Imorgon åker vi upp till mamma och pappa. Marknadsvecka med hockeyskola...

Kommentarer
Postat av: ulla

Hej igen! jag älskar också sol och bad men det ska vara sand och sjö eller hav,absolut inte pool!

Grattis i förskott till Vasaloppssegern!

2010-07-14 @ 21:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0