Helgen i Ötå...

...var bra...lite kallt i isladan men annars trevligt...

Noel var tokmodig...han åkte karusell...han badade bastu...åsså det roligaste av allt, han vågade äntligen följa med moffa i taktorn.

 

När vi skulle fixa middagen igår, jag å Noel, för R har börjat jobba, lyckades vi inte starta grillen... Jag höll på ett tag, sen kom Noel och sa: "Jag prova". Han grejade en lite stund och lyckades inte, då utbrast han: "Gud förbannat". Det lämnar vissa spår när man är hemma med pappa i 6 veckor tydligen...;) Andra favorituttryck just nu är: helskotta(Vicke) Oh my god(oxå Vicke) helvete(R).

Nu är det min tur att vara hemma med honom i tre veckor så jag ska försöka skola om honom...:-)

Idag var vi ner till Hertsömiljögård och tittade på lammen, grisarna och hönsen.



Noel tar sig en ridtur.



Massor med billig, hembakat fika fanns det där. Noel testade tigerkakan och apelsinsaften, jag drack en kopp kaffe. 20:- Lagom...

Kommentarer
Postat av: Lena

Haha, det är av ungar i den åldern som man får lära sig vilka uttryck man själv använder. 'Ebannade hit' snappade Rebecka upp av mig... (Förbannade skit, alltså.) :-)

2010-07-21 @ 07:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0