Först fick jag inte dagispersonalen...

...att ta av blöjan av Noel, idag hade dom skickat ut honom för att leka utan....:))

Noel har varit torr hemma flera månader, men ute och när han sover använder han den ännu. På dagis har dom nog inte trott på mig utan vägrat att ta av blöjan... Jag lämnar honom utan blöja på och nu har dom äntligen börjat låta honom vara i kalsonger... Det blev en liten miss idag, dom hade skickat ut honom för att leka utan blöja. Panik hade det blivit när han efter ett tag ute sagt "diss"...dom hade inte riktigt hunnit...:) Det gör inget...bara dom försöker...


Tur att jag har tvättmaskin när jag får så här spännande paket!!!


En sötnos!


...och två sötnosar till, fast lite suddigare...;)



Kommentarer
Postat av: Lena

De där påsarna från dagis längtar man INTE tillbaka till... urk!

2010-02-07 @ 17:12:09
URL: http://www.belena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0