Bloggen hamnar längst ner...

..på prio listan. Ia undrade vad det är jag vill göra... Jag skulle vilja hinna gå på mina barns föräldramöten, hockey och innebandy träningar, jag skulle helst behöva orka plugga lite på kvällen när barnen gått och lagt sig, städningen skulle oxå behövas ta tag i...bläää...fixa gardiner skulle vara bra...tänk om jag skulle kunna gå ut å gå ett par kvällar i veckan...tyvärr så har R åkt iväg igen, Gällivare två veckor först och sen Kiruna, ända fram till jul... Hälsa på hos en vän eller två är oxå något jag saknar. Tvätt och matlagning, lite bus, kanske ett bad, sen ska Noel i säng, lite läxläsning för storungarna efter träning, kvällis och go'natt...då är jag oxå helt slut. Bio, tänk att hinna gå på bio, läsa en bok - det var lääängesen, ut och äta middag (inte på Max), kanske åka till Ötå...spela lite Wii...krossa R i bowling...:)

Tur att jag har världens sötaste ungar...annars skulle jag nog rymma till en söderhavsö...;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du tänker helt rätt, förutom att du då glömde det med att baka special-wienerbröd då mona hälsar på ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))



/Monafåna

2009-10-06 @ 22:32:39
Postat av: fastereva

tänk dej om 20 år... då sitter du där och har INGET att göra....

2009-10-08 @ 09:13:54
Postat av: Lena

Låt den komma sist, det är väl inte hela världen. Och blir du ändå stressad av att ha den går den att radera. Inte värt att ha något som känns stressande. Annars kan jag hålla med Eva, det är en intensiv tid att ha småbarn, men det går över. Så småningom har man för mycket tid över...! Ha det bra och krama gullungarna från mig!

2009-10-10 @ 11:27:21
Postat av: ia

Jag känner rent spontant nu att en sladdis tänker jag inte skaffa.....och inte en blogg...Fast Noel är ju självklart den sötaste sladdis jag sett!!

2009-10-12 @ 15:36:13
Postat av: Annika

Förstå mig rätt...det är skolan som tar tid... Skaffa en sladdis!!! :-)

2009-10-12 @ 16:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0