Så där ja...

...så går det när man är för kaxig... Igår fick jag tillbaka geometri provet i matten...0 rätt... Ja, ni läste rätt...0 rätt svar...det måste vara ett rekord... Jag har aldrig hört talas om något liknande... När jag ringde min lillebror för tröst skrattade han bara åt mig, när jag ringde min pappa trodde jag han skulle trilla av stolen av skratt...min mamma var något snällare, men inte mycket...:-) Jag skulle nog oxå skratta om någon klarat av att skriva alla fel på ett prov. Jag har massor med ursäkter till att det gick så dåligt men jag ska inte dra dom för er, istället ska jag skriva alla rätt när jag gör om provet..;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Mycket har jag hört talas om, men ALDRIG någon som fått noll poäng på ett prov. Så därför säger jag väl "Grattis" till bedriften! ;-)

2009-11-12 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0