Mera spya...

Idag var jag kaxig. När jag skulle måla bytte jag inte ens om... Men när jag sen skulle gå till köket upptäckte jag flera vita pricka på golvet i hallen...ooops...dom hade inte börjat torka ännu så dom gick lätt att torka bort...tur! Imorgon ska jag nog vara lite försiktigare.

När jag höll på göra kvällsvälling till Noel kräktes han helt plötsligt...skit oxå...förklarar kanske varför han inte ville ha någon middag idag...

Alice var gullig och cyklade själv till affären för att köpa mjölk. När hon kom tillbaka hade hon glömt kvar mjölken på kassabandet, men tuggummit hade hon kommit ihåg...:-)

Kommentarer
Postat av: fastereva

men tuggummit var ju viktigast....

2009-05-05 @ 15:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0