Mera feber...:(

Alice har haft nästan 40 graders feber hela dan, Noel har bara just över 38, men jag kan sätta en hundring på att han har öroninflammation... Han ömmar rejält när jag rör vid örat eller ska tempa honom. Hoppas vi kan klara oss utan antibiotika, för det gillar han inte.

Alice och Vicke gick precis hem till sin pappa. Dom har bara varit en kort visit på en natt när han varit i Stockholm och jobbat. Det är så skönt att bo så här nära varann, jag hinner aldrig sakna dom, ser dom varje dag även om det inte är min vecka. Hoppas dom fortsätter komma förbi ibland även om vi flyttar lite längre bort... Som vi bor nu ser jag Alice och Vickes fönster hos Nicklas...:-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Men attsingen, sjuka igen!? Vad är det med er? Vilken himla otur ni har som drabbas så ofta!

Hörde i alla fall att du och Vicke hade varit och sett Rebecka dansa, visst du att hon var med?

2009-05-14 @ 18:27:37
URL: http://www.belena.net
Postat av: Anonym

Jag visste inte att hon var med, men det var en jättetrevlig överraskning.Dom var hur duktiga som helst. Sen fick vi äta på Lärkan. Mums vilken god mat det var och vad många olika sallader dom hade att välja på.

2009-05-14 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0