Kräsna målare...:-)

Idag började R, hans bror och kompis målaren att fixa övervåningen i VÅRAT hus. Men vilka kräsna killar... R plockade upp dom vi 4-tiden på eftermiddagen, vi hade kommit överens om att R skulle åka med dom till huset och jag skulle komma dit med hämtmat...det dög inte...dom skulle ha hemlagat annars skulle som inte komma...?!? Det var bara att börja skala potatis... Båda killarna bor själv och lagar förmodligen inte mycket mat hemma men jag hade verkligen sett fram emot att slippa laga mat...slippa diska... Nå väl, det gick bra och alla blev mätta och belåtna.

Nu har jag lagt in en sen ansökan till LTU. Två-årig Högskoleingenjör Samhällsbyggnad i första hand och tekniskt basår i andra hand... Hoppas jag kommer in. Känner mig riktigt sugen på att börja plugga igen, men är lite osäker på hur man gör...det var längesen sist... 

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag tycker att det är helt rätt att du sökt skola. Du har verkligen potential att bli något stort! =)

2009-05-09 @ 10:55:06
URL: http://www.tina.nu
Postat av: annicka

äntligen!!

2009-05-09 @ 13:05:43
Postat av: Lena

Vaddå länge sen??? Jag hade ett 20-årigt uppehåll, hur länge blir det för dig? Och för mig gick det bra så det kommer det att göra för dig med! Så det så! ;-)

2009-05-09 @ 21:34:11
Postat av: Ulla

Det kommer säkert att bli bra. Har du inga polistankar längre?

(PS Häromdan när jag såg mig själv i spegeln så tyckte jag plötsligt att jag såg en likhet med dig!Det har jag aldrig märkt förut!)

2009-05-10 @ 09:20:54
Postat av: Annika

Polistankarna är borta sen länge... Jag tycker det är svårt att själv se vem man är lik...men jag har många gånger fått höra hur lik jag är min mamma...en domarkollega till pappa trodde tom att jag var mamma...pappa skrattade så han höll på kikna och jag var beredd att ge en smäll åt honom...

2009-05-10 @ 12:11:48
Postat av: Lena

Annika, i mina ögon är du en blandning av lika delar Margit och Börje. Men när du ler så kommer mommo Klara fram! Var hon gömmer sig annars har jag ingen aning om...! ;-)

2009-05-10 @ 17:53:31
URL: http://www.belena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0