Slask...

Tog bussen in till stan med Noel idag. Hälsat på hos Annicka och Tina hunden. Efter  lunch skulle jag promenera hem, underbart väder. Det enda tråkiga dom här dagarna är att köra vagnen i slasket, men bra träning.

En ett-åring är suverän på att stöka ner. Alla grytorna är ute ur skåpet, alla plastslevarna är utspridda över hela lägenheten, leksakerna är utkastade och toarullarna från städskåpet har han oxå hunnit dra ut. Tur att han somnar tidigt så jag hinner städa upp innan jag blir för trött...

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk en arbetsplats där alla som jobbar har samma energi som en ett-tvååring ... där skulle det hända saker!

2009-03-16 @ 20:52:47
URL: http://www.belena.net
Postat av: Ulla

Tänk att man ändå lyckas glömma allt sånt sedant. Min mamma brukar kommentera att numera ligger det inte grejer överallt på golvet hos oss, legobitar och klossar, och då kan jag fundera på att jag inte kommer ihåg att det var så riktigt. Men samtidigt har jag ju levande minnesbilder av Pontus som tömmer hela bestickslådan över köksgolvet och Kalle som kastade saker i toan :-)

2009-03-16 @ 21:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0