Städdag.

Idag har vi varit så duktiga att jag undrar vad som har hänt... Vi har tvättat undan all tvätt, även det från fjällen... Väskorna är tömda!!! Vi har skurat och dammtorkat, städat toaletten och jag har hunnit vara till chefen för att bestämma hur sommaren kommer se ut...jobb...

Vi orkade inte laga middag efter allt slit så vi åt på mcDonalds och sen var vi med en present till Riitta som har fyllt år förra veckan. Full dag. Skönt att det är gjort för nu ska jag jobba fredag och lördag.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Å vad härligt det ser ut med fjällbilder. Hur stora är Björklidenfjällen, jag har aldrig varit där. Jag skulle behöva ett fjäll med liten lutning :-)



Vad lik din mamma du är på bilden utifrån!

Har du fått mail från mig med födelsedagsfestinbudan. jag är lite osäker på flera mailadresser.

2009-03-27 @ 14:04:58
Postat av: Annika

Jo, jag har fått inbjudan. Tack. Jag väntar med spänning på mitt arbetsschema över sommaren så jag ser om jag är ledig...

Björkliden har många bra nybörjar backar. Victor tog sig fram över allt, men han tyckte att liften som är 1.6 km var jobbig att stå i och jag håller med.

2009-03-27 @ 23:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0