Skrämmande katt...

Idag har jag varit till farbror Rune och hälsat på. Hela familjen fick jag  träffa, det var längesen, flickorna vet jag inte hur många år sen sist...lika söta fortfarande, men ganska mycket större...vuxna till och med...

Mona var egentligen anledningen till besöket...jag har sett henne smyga omkring med kameran på hertsön så nu skulle hon få fota Noel. Lättare sagt än gjort...:-) ...men hon fick ett leende ganska snabbt. Undrar om det var för att hon hoppade omkring i soffan, Noel undrade nog var han hade hamnat.

Katten, som jag inte minns namnet på, var ganska skrämmande...Noel blev som en koalaunge varje gång den kom in i rummet så Mona fick stänga ut den på balkongen...stackars katt...

Vi får försöka fota en annan gång lite mer...kom snart och hälsa på!

Tänkte orka gå en vända till Maria och kolla hur det är med dom. Jag ränner runt allt vad jag hinner när jag är själv under veckan, tycker det är ganska trist att vara själv...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

2009-03-17 @ 21:09:01
Postat av: Mona

Joheja, skrämmande katt, mamma som skräms..skulle jag vilja påstå ;-)))

Vi vet ju nu varför den "lille" är rädd för katter..hahaha!!!



Kommer på besök inom kort...men

åk ni till fjällen först och ha det underbart där, hälsa det vackra landskapet/din gamla mor och far och alla andra ev som man känner. Nu ska vi ut och titta på bil, måste köpa ny, vår gamla ford håller på rasa ihop!! Sen ska jag hinna ut i det underbara vädret jag med......



Mona/

2009-03-18 @ 09:39:35
URL: http://gullemig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0