Min pappa äger!

Vasaloppet har gått idag. Tredje gången för pappa och klart bästa resultatet. Grattis! 6 timmar och 13 minuter.

Jag har tittat på tv och måste erkänna att jag aldrig skulle ge mig in på något så vansinnigt...Luleå-Överkalix(nästan) på skidor...

Igår hade vi fin besök från Boden. Lena och Nadja var och hälsade på. Efter ett par timmar fick dom nog ett leende av Noel. Peter och Erika var oxå förbi, Peter hade beställt lunch för dom håller på att flyttstäda gamla lägenheten.

Idag har vi varit på innebandy i Sunderbyn. Vinst med 12-5. Heja Vicke!

Nästa vecka har storungarna sportlov. Hoppas vi får bra väder...

Kommentarer
Postat av: Lena

Att vi fick! Länge, länge var han svårflörtad men till sist fick vi några jätteleenden. Bildbevis finns på min hemsida!

2009-03-01 @ 16:06:22
URL: http://www.belena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0