Hemma...

Det blev ingen resa idag. Noel och Vicke har båda två nästan 40 graders feber... Alice blev kompenserad med en förmiddag på stan, bara hon och jag, vi har handlat och ätit lunch på Waldorf. Det var trevligt. Jeans och huvtröja till mig, en rosa tröja till Vicke, mysbyxor till Rikhard(för han har gnällt på att jag har slängt hans gamla, fula byxor), en täckjacka och täckbyxor till hösten till Noel och Alice själv fick tre par trosor och solglasögon.

Hoppas ungarna är friska imorgon för jag har bokat om tågbiljetterna...håll tummarna...


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag höll mina så hårt jag kunde redan tidigare, för att ni skulle komma iväg idag. Men nu håller jag för att imorgon blir en bättre dag!!!

2009-03-21 @ 17:22:40
URL: http://www.belena.net
Postat av: Annicka

håller hårt,hoppas verkligen ni kommer iväg.

2009-03-21 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0