Coop kunder.

Det är så trevligt när man är tillbaka på jobbet efter ett drygt år och kunderna häsar en välkommen tillbaka.

Då var jobbet gjort för den här helgen. Jag har jobbat fredagkväll och lördag. Bra ob-tillägg gör att det är värt att jobba lite kvällar och helger för att dryga ut mammapenningen. Hoppas dagarna räcker så Noel kan vara hemma ända till hösten .

Idag var hockeyn inte lika kul som sist...

Alice har packat sin väska och åkt till Överkalix för att grilla och åka skoter med Annicka, Johan och Tora. Min enda dotter skulle sova borta varje helg om hon fick. Hon är supersocial och älskar att hälsa på hos folk. Att följa med till Johans föräldrar som hon aldrig har träffat var inga problem...

Rikhard har åkt till en kompis för att spela Risk. ??? Jag har ingen aning om vad det är för ett spel, Jag ska lägga mig i soffa och sappa efter att jag har varit till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Din enda dotter är nog ganska lik dig skulle jag vilja säga. Det är en väluppfostrad tjej som är kul att ha med sig. Tora saknar henne redan,hon var sååå nöjd över kappan. Hennes mamma får nog inte på henne nå annat imo.

2009-03-08 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0