Borta bra men hemma bäst!

...sa Alice när hon la sig i sin egen säng. Det är alltid lika skönt att komma hem när man varit borta även om man haft det bra. Backarna i Björkliden passade mina ungar perfekt. Lagom utmanande. Det har varit ganska kallt på nätterna så backarna har hållit bra hela dagarna. Stugan var fin. Lite långt att plumsa i snö...fråga min pappa vid tillfälle...han har tjatat om vägen till stugan i flera dagar...:-) Han vill inte ha fler julklappar av oss säger han...

Vi har åkt slalom och bastat, ätit och spelat kort. Varje kväll har alla varit i säng före klockan nio...härligt. Vicke och Noel blev friska till slut, men det var ganska segt.  Tågresan gick bra. Ungarna skötte sig, alla tre.

Hallen ser ut som skit...väskor med utekläder och smutstvätt... Det värsta när man kommer hem är att packa upp....jag kan ha mina väskor orörda i garderoben länge...

Nu är det sängen som gäller. Go'natt...


Kommentarer
Postat av: Annicka

Välkommen hem...kommer denna sida att uppdateras med bilder, vill jag undra?

2009-03-26 @ 12:28:26
Postat av: Lena

Kommer du och firar 80-åringen på lördag? Det gör vi!

2009-03-26 @ 18:45:23
URL: http://www.belena.net
Postat av: Annika

Hur många bilder som helst... ;)



Vem är det som fyller år? Andra Lena?

2009-03-26 @ 22:13:30
Postat av: Lena

Yes, min tidigare namne...

2009-03-27 @ 08:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0