80 år

Kalles Lena fyller 80 år idag. Jag, Rikhard och Noel åkte för att gratta henne när jag slutade jobba. Då var klockan nästan 5 så dom flesta gästerna hade redan åkt hem. Det var ganska skönt eftersom Noel är så blyg passar det bättre med lite mindre folk. Rikhard tyckte Kalle och Lena var så söta, dom höll handen och Lena satt i Kalles famn... Dom ÄR söta!

Jag har tänkt åka till Övertorneå imorgon, pappa ska åka Tornedalsloppet. Rikhards semester vecka är redan slut, den har gått alldeles för fort, så imorgon åker han till Härnösand igen. Alice och Vicke är hos Nicklas till fredag, så jag och Noel är själv hela veckan. Men nu känner jag mig lite slö, få se om jag orkar åka.

När jag blev hämtad från jobbet idag fick jag presenter. Rikhard hade varit på stan och handlat 2(!) jackor till mig. Båda var jättefina och passade bra. Jag har världens bästa sambo! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0