Kusinbarn.

Idag har i varit och hälsat på Eric, Anna och Freddan. Grabbarna är jämngamla, det skiljer bara 11 dagar mellan dom, så det är alltid lika kul att träffas och se dem leka tillsammans. Leka och leka, leka nära varann. :) Hur gamla är barn när dom börjar leka tillsammans? Även om jag har två stora kan jag inte komma ihåg när dom har börjat...

Noel har massor med andra kusiner, småkusiner eller vad ni vill kalla dom. Maria, Tina och Anna har ju alla skaffat barn nu samtidigt med oss. Åsså Peter så klart, men Elma är ju en "riktig" kusin. Maria ska ha en till när som helst och jag räknar kallt med att dom andra också skaffar minst en till var... Vilka härliga släktträffar vi kommer ha!

Kommentarer
Postat av: ia

Nämen! Vad chockad jag blev nu! Bloggar du?! Kul! Såg att ni varit på husvisning. Vi skrev kontrakt på en bostadsrätt idag.

2009-02-10 @ 22:19:31
Postat av: Annika

Stor lägenhet? Vi skulle oxå kunna tänka oss bostadsrätt, men det finns inga här omkring...

2009-02-11 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0