Husfeber.

Imorgon ska vi titta på huset igen. Det känns som om det är massor man missar första gången... Svårt att köpa på vintern när man inte ser tomten ordentligt...kanske kommer fram en massa rabatter med massor av ogräs om man har otur....(då Lena får du komma och peka vad som är vad för mig).

Har varit med jourgruppen från jobbet och ätit middag på Baan Thai ikväll. Trevligt. Nu har jag varit hemma länge när till och med jobbmiddag känns spännande... :)

Idag har Alice blivit sjuk. Feber och ont i huvudet. Jag tror jag ska gå lägg mig med henne i natt. Då blir hon nog glad när hon vaknar å så känns det lite bättre å få vara nära dom när dom inte mår bra.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag får väl komma och rädda allt som du kallar för ogräs innan det dör i så fall!

Stackars Alice, hoppas hon kryar på sig. Vi var alla sjuka i flunsan för några veckor sen, och den tog hårt på krafterna! Länge sen jag var så sjuk sist!

2009-02-27 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0