Grön snor...

...ögoninflammation, öroninflammation, feber, slem hosta och kindtänder som kommer fram, allt på samma gång. Noel har varit så risig. Tur att jag var hemma hos mamma och pappa hela veckan så jag blev servad med mat och kaffe, annars hade jag varit knäckt... Mommo och moffa har burit på Noel så jag har hunnit basta och vara på toa. Några besök hos släktingar blev det inte, men det var många år sen jag var på Övertorneå vårdcentral...

Nu har Rikhard kommit hem, storungarna har kommit från Nicklas och Noels feber har släppt, livet börjar kännas bra igen. 

Kommentarer
Postat av: Lena

a

2009-02-21 @ 10:36:28
Postat av: Lena

Det där var bara en koll på om det funkar att göra inlägg här. Det har alltså inte funkat tidigare, bara så du vet.

Vad skönt att Noel börjar bli bättre, det är ju så himla jobbigt när de är små och sjuka. Vilken tur för dig att du fick hjälp med honom, just det där att man till exempel inte ens kan gå på toa ensam är tungt. Och får man sen inte sova om nätterna knäcker det ens ork helt.

2009-02-21 @ 10:39:08
Postat av: Annika

Jag hade ingen aning om att det inte har gått att göra inlägg, men å andra sidan hade jag inte haft en susning om vad jag skulle göra åt det heller...:)

Sjuka barn kan verkligen suga musten ur en... Nu börjar han äta ordentligt å sova bra. Skönt.

2009-02-21 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0