Dräggelpussar.

Idag har Noel å jag sprungit runt på affärer. 3 sycken. Dollar store, Blomsterlandet och Coop Extra. Det låter inte så mycket, men när man ska lyfta in och ut en liten kille i bilen så känns det... Sen vill han inte sitta i kundvagnen, han vill stå. Suck. Men är vi väl kommer hem får jag massor med dräggelpussar å då gömmer jag allt annat..

Jag har precis kommit hem från 30-års kalas och slängt Noel i säng. Nu ska jag ta hand om disken som är kvar sen middagen. Nicklas, Freddan och Eric har varit här och ätit kasslergratäng. Gott. Jag gillar mat som man sätter in i ugnen...enkelt. Hatar att steka mat när man har en 1-åring kring benen mest hela tiden när man är i köket. Känns farligt.

Imorgon kommer Rikhard hem. Längtar.... 


Kommentarer
Postat av: Lena

Försöker tänka ut vem som fyllt 30... Borde vara Maria? 1979 kan stämma bra. Och hon fyller väl dagen före dig om jag minns rätt. Håhå, och hur gammal blir DU då? Vet inte om jag orkar räkna så långt...!

;-)

2009-02-11 @ 22:59:28
URL: http://www.belena.net
Postat av: Lena

Och i dag - på den rätta dagen - säger jag GRATTIS! Hoppas du får en riktigt fin födelsedag!

2009-02-12 @ 07:58:40
Postat av: Annika

Jag är inte gammal, bara tjugofemton. Tack i allafall. :)

2009-02-12 @ 09:16:37
Postat av: fastereva

ja må hon leva osv... grattis till tant annika önskar rantisborna

2009-02-12 @ 09:51:09
Postat av: Rigmor och Ola

Heja och ett jätte grattis från oss här i skogen.

Hoppas att du får en riktig fin födelsedag,mycke kakor och sånt. Hade gott

2009-02-12 @ 14:06:48
Postat av: Nadja

Grattis och hoppas du får en bra födelsedag :)

2009-02-12 @ 16:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0