Det känns inte...

...som när man var liten och fyllde år. Tårta på sängen var länge sen, i stället fick jag en rumpa i ansiktet som luktade lite mysko... :)

Imorgon tänker jag hänga på skolan hela dan. Vickes klass har blivit nästan dubbelt så stor efter jullovet. Från 14 barn till 25... Vill se hur det fungerar, ny fröken, nytt klassrum och nya rutiner. 

Har ätit Lenas kladdiga chokladkaka i flera omgångar idag...magen känns som om den ska spricka, ack så god... Bästa receptet någonsin...går inte att misslyckas med den...

Tack för alla gratulationer. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis gamla kusin ;)Hoppas du har det bra!

2009-02-12 @ 22:13:52
Postat av: ulla

Grattis i efterskott. Jag har blivit så gammal så jag alltid minns först dagen efter.

2009-02-13 @ 08:07:04
URL: http://ullaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0