När första matte lektionen...

...körde igång idag la läraren fram ett prov och gick iväg... Jag och två killar blev färdiga ungefär samtidigt. När vi gick ut ur rummet sa den ena att han kände sig lite rostig, det var ju ett helt år sen han räknat matte sist...den andra drog till med att han inte hade räknat på 4 år...när jag lite försiktigt nämnde att det var ungefär 15 år sen jag räknat blev dom lite små tysta...:-)

Prov direkt...me like...å riktig Annika matte, ekvationer och bråk, matte som går att förstå...;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Bara 15? ;-) Jag tror att det var 20 för mig när jag började på Konvux. Och det blev MVG direkt, vilket förvånade mig väldigt. Trodde att det skulle bli svårare att komma igång efter så många års uppehåll.

2009-08-31 @ 17:53:53
Postat av: annicka

Ja just de ja, jag hade fått lämna in den blank....fy för matte, men kul att nån njuter av det. Ska vi ta en lunch på skolan nästa vecka?

2009-09-01 @ 15:43:14
Postat av: Annika

Lunch låter trevligt. Jag är där varje dag. Fick tillbaka provet idag...go mig, go mig, go mig, go mig, go mig....:))

2009-09-01 @ 16:36:33
Postat av: Lena

Vi är inte förvånade, du är ju så duktig! Grattis!

2009-09-01 @ 16:38:20
Postat av: gammfaster Ulla

go dig och word och respect! :-)

2009-09-01 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0