Det här fick Vicke i ett av sina paket idag...






Det förstod väl alla...den 18/9 flyger vi till kungen...:-)
Vicke, jag, mamma och Alice. Eftersom Alice inte hann ha något kalas för kompisarna när hon fyllde år lovade jag henne en upplevelse istället. Vicke han ska ha disco imorgon hos sin pappa. 16 dansande 9-10 åringar, kan nog bli roligt.

Noel är lämnad på dagis, mot sin vilja och jag ska börja göra tårtor, en med choklad och en med jordgubb, efter Vickes beställning.

Vems var flygplanet förut? Jag kommer inte ihåg varifrån vi har fått det...

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som det blir goda tårtor...tur att jag har tagit ett varv runt Hälsans stig så jag kan äta lite tårta med gott samvete!!

2009-08-27 @ 12:14:23
URL: http://mariastjarnoga.se/blog
Postat av: Lena

Härlig present, förstod han någonting av den eller trodde han att morsan har blivit knäpp?



Bengt frågade i går vilka ni var som skulle åka till Stockholm. Jag hoppas ni vet om att det bara finns en 120-säng, en tältsäng och en soffa, typ Klippan. Men finns det hjärterum... :-)



Hittade ni förresten någon match att gå på? Det är rätt nära till Globen från lägenheten.

2009-08-27 @ 16:22:08
URL: http://www.belena.net
Postat av: Annika

Det blir alldeles lagom med sovplatser. Vi har inte bestämt ännu vad vi ska göra i Stockholm, vi tittar lite på nätet tillsammans och ska försöka komma på något bra.



Vicke fick spekulera ett bra tag och med lite hjälp lyckades han klura ut vad det var...:)

2009-08-28 @ 07:12:08
Postat av: Sanna

Känner igen det där flygplanet;)

2009-09-11 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0