Städhjälp önskas...

Idag har vi varit på vårmässan i Arcus. Jag är inte duktig på att gå på såna tillställningar...jag går ett snabbt varv, sen har jag sett allt och vill åka hem...:-) Vi åkte dit för att kolla köksluckor. Få se om det blir nya...

Jag har jobbat kväll idag och när jag åkte hem vid halv 12 var det fortfarande 8 grader varmt ute...skönt...det kändes som sommar...

Vi har börjat titta lite på att leja bort flyttstädningen...det hade varit underbart...någonstans måste man ju kunna hitta någon som är arbetslös och vill tjäna lite extra pengar. Någon?

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja usch vad jobbigt att städa ur en hel stor lägenhet, flyttstädning måste ju vara så jäkla grundligt gjort också!

2009-04-25 @ 07:48:32
URL: http://www.tina.nu
Postat av: fastereva

med en mamma som är städchef behöver du väl inte ens tänka på att städa. jag vet att hon kan..

2009-04-25 @ 08:48:27
Postat av: Annika

Min mamma städchef är så rackarns dyr...;-)

2009-04-25 @ 09:15:16
Postat av: Lena

Men jag vet en Becka som kan behöva extrapengar nu när skolan slutar och studiestödet slutar komma...

2009-04-25 @ 14:26:07
URL: http://www.belena.net
Postat av: Mona

Säg bara till när du ska "städa", jag kommer och hjälper dig.

Jag är helt gratis att anlita...enda jag kräver är lite kaffe då å då....och en sockerbit!



Mona/

2009-04-26 @ 09:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0