Sommardäck.

Rikhard är och handlar golv och byter till sommardäck. Jag och Noel är lite oense om hur mycket ett litet barn ska sova på dan. Han menar att en timme räcker, jag skulle vilja att han sov två timmar... Mest för att jag ska hinna göra lite saker...:-) 

Helgen har varit skön. Vi har grillat och slappat. Cyklarna är uppfräschade efter vinter och vi har hunnit vara runt och titta på golv. 

Jag funderar allvarlig på att häva köpet...allt är svindyrt och tar hur mycket tid som helst...  Det är så skönt att bo i en hyreslägenhet. Jag hoppas det känns bättre när vi har flyttat klart.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Han vet bäst, defintivt. Allt annat kan vi försöka bestämma men inte hur mycket dom äter och hur mycket dom sover...

Min mellanson väcktes nyss av telefonen när jag ringde. Han har vänt helt och hållet på dygnet.

2009-04-19 @ 19:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0