Robinson och hockey...

7-1 till Sverige nu när jag skriver, kul att det går bra för Övertorneågrabbarna...men Robinson var lite mer spännande...:-)

Vi har packat lite nu på kvällen!!! Börjat tvätta bort lite vinterkläder och slängt saker vi inte ska ha kvar...det går framåt Tina...var inte orolig...;)

Blev bjudna på middag hos Christoffer och Maria, skönt att slippa laga mat och gott var det oxå...

Hoppas värmen har kommit för att stanna. Jag ler stort varje gång jag går ut med bara en munkjacka och ändå inte fryser...å Noel hinner inte ens börja skrika innan vi har kommit ut...härligt!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Visst är det otroligt mycket lättare med ungarna när man slipper klä på dom alla bylsiga vinterkläder. Den enda gången Kalle protesterade som liten unge var när jag skulle tvinga på honom vinteroveraller och grejer.

2009-04-26 @ 08:33:46
Postat av: Martina

Bra att ni har kommit igång! Heja heja! :)

2009-04-26 @ 15:52:39
URL: http://www.tina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0