Monsterlekar.

Idag lekte moffa tittut med Noel så han började grina...moffas tittut kan vara lite våldsam...alla hans lekar går ganska hett till, nästan jämt älskar Noel det... Jag kommer fortfarande ihåg pappas monsterlek när jag var liten...hans mosteransikte får mig fortfarande att vilja fly och gömma mig...det gjorde ont på riktigt när han bet i benen...lyckligtvis har han slutat med den leken så barnbarnen slipper mardrömmar... ;)

Hur kommer det sig att Noel grinar när jag går från honom, men inte när han går från mig?


Kommentarer
Postat av: annicka

Jo, men för livet har du ju fått iaf, springer fortfarande upp vindan när de pratas om monster i ötå. Han kommer åxå göra de,sen vet du ju att man inte heller få springa efter nån å skrika för de får man åxå men av:))

2009-04-01 @ 22:57:43
Postat av: Lena

Det är väl enkel logik, när han går från dig så är det ju hans frivilliga val. När du går är det inte hans val. Därför det är bättre att sitta kvar och vänta tills ungen själv vill gå iväg, och bara locka dem att gå, litegrann.

2009-04-02 @ 08:36:44
Postat av: Annika

Tex om jag går på toa hos mamma, står han utanför och grinar hela tiden men om mamma tar honom i famnen och går till jobbet med honom och han är borta en timme från mig går det jättebra...

2009-04-02 @ 11:16:54
Postat av: fastereva

Annika! Jag säger det bara en gång; när Noel är 18 så lämnar han dej frivilligt,vare sej du gillar det eller inte!!! Jag har erfarenhet, säger inte vem av mina pojkar gjorde så. ( OJ, glömde att jag bara har en son )

2009-04-02 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0