Mera magsjuka...

Urk...idag fick Vicke till sist magsjuka. Nu har det gått igenom hela gänget, utom jag då, barnsjukdomar fäster inte på mig...:-) Lillstackaren har sovit på soffan hela dagen utom några vändor på toa. Vid halv åtta på kvällen vaknade han plötsligt till liv, åt lite kvällis och gick och la sig igen.

Eftersom det är söndag har Rikhard dragit söderut igen.

Jag har all disken kvar på bänken, orkade bara inte ta tag i den direkt efter maten och nu är allt intorkat och superäckligt... Varför glömmer jag alltid bort att det blir fyra gånger så besvärligt sen...? Jag är en ganska slö person... Väntar alltid med att borsta tänderna tills jag i princip sover...tvättkorgen svämmar alltid över innan jag anser att det är dax att tvätt...disken står ofta kvar på bordet ett par timmar...bensinlampan har blinkat röd många mil innan jag tankar...varför?


Kommentarer
Postat av: Lena

Jaaa, varför? Det var en svår fråga!

Men vad jobbigt, magsjuka IGEN! Men sånt är livet med småbarn, nu för tiden får vi knappt magsjuka, det går flera år mellan gångerna. Och det blir knappt ens mer tvätt för den skull!

Krya på er!

2009-04-20 @ 06:54:07
URL: http://www.belena.net
Postat av: Martina

Usch då, krya på honom!

2009-04-20 @ 20:44:09
URL: http://www.tina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0