Kompisdag!

Idag har vi haft en fullspäckad dag. Elma och Erika på morgonen, sen Maria, Christoffer och Hanna till lunch, laxpaj med spenat, sen hälsade vi på hos Camilla, Arvid och Gustav, sist kom Anna, Freddan och Eric och åt middag, rester av pajen och blåbärspannkaka. Pust. Nu vill jag bara ligga i soffan och slappa men jag måste städa Alices rum först för Noel har stökat ner hela hennes rum när hon har varit hos Nicklas och i morgon kommer storungarna tillbaka hit... 

Jag är en social person och har hellre mycket folk runt mig än lite, även om det innebär mera jobb... :) 

På förmiddagen i morgon ska vi till banken för att prata om lånen...trist...jag är inte tillräckligt insatt...

Rikhard har nyss kommit hem från Härnösand...

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jag behöver mer kompisar. Jag gillar också att ha folk omkring mig. Inte alltid och inte hela tiden men oftare än nu. Det är tråkigt när man förlorar kompisar pga flytt osv, jag behöver fler!

2009-04-04 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0