Jobb...

Tittar på hockey med ena ögat och bloggar med det andra...

Jag ska banne mig bli någonting...nu är jag less på att harva på Coop...imorgon är det jag som ringer studievägledaren... Undrar vad jag ska bli när jag blir stor? Inte större i alla fall, hoppas jag...;) Det drar lite åt dom tekniska utbildningarna, men jag vet inte. Det känns som en bra tid att läsa nu när jag har dagisbarn igen...lite mindre kvällar om R ska fortsätta att ligga ute hela veckorna. Det är ju hur svårt som helst att bara välja ett yrke eller inriktning... Några bra förslag...?

Kommentarer
Postat av: Ulla

Berätta vad du är mest intresserad av. Inte bara av att läsa utan att göra och kanske jobba med.

2009-04-29 @ 21:54:25
Postat av: Annika

Jag vet inte vad jag vill jobba med...jag skulle vilja praktisera på olika jobb 2-3 veckor för att prova på... Jag har ju inte en aning egentligen om vad andra utom handelsanställda gör på jobbet... Jag tror jag skulle kunna trivas på många jobb, lite mer utmanande än det jag har...

2009-04-29 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0