Jag älskar tvättstugan!

Idag har vi haft Margot, Anna och Eric på middag, korvsoppa, alla mina barn tycker att det är gott. Anna har varit här och lånat tvättstugan. Mattorna från stugan behövde tvättas. Det jag kommer sakna mest när vi flyttar är tvättstugan!!! Hur gör man nu med mattor och stora täcken? All tvätt blir klar med en gång. Torr och invikt. När man bara har en maskin känns det som om man har tvätt någonstans hela tiden, om den inte ska fyllas så ska den hängas eller vikas ner eller plockas bort...

Vi blir av med lägenheten 1/6 så jag har ringt och pratat med säljarna, vi får tillgång till huset 8/5...snart...kanske dax att börja packa snart...

Kommentarer
Postat av: Ulla

oj så snart, ja ni måste nog börja packa nu. Finns huset att se på nätet nånstans eller så?

2009-04-07 @ 21:31:22
Postat av: Annika

Det går inte att se huset på nätet längre. Men du är välkommen på en kopp kaffe när du kör förbi...:-)

2009-04-07 @ 22:32:10
Postat av: Ulla

:-)

En kompis till mig flyttade från hus till lägenhet och jag trodde hon skulle sakna egen tvättmaskin jättemycket. Men hon älskade också att ha tvättstuga och att få allt tvättat på en gång. Jag har svårt att föreställa mig att vara utan maskinen.

Fast jag tvättar nästan aldrig. Börje tvättar och hänger. Jag viker och lägger undan.

2009-04-08 @ 08:23:53
Postat av: Martina

Bara att börja packa nu då! :)

2009-04-08 @ 08:31:58
URL: http://www.tina.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0