En och en halv kartong...

...det är vad vi har packat idag...:-)

Garderoben som Vicke har sovit i är nu tom och klar att börja lasta kartonger i. Jag tänkte ta med ett par banankartonger hem varje gång jag jobbar så jag kan packa lite åt gången.  Det finns ganska mycket som man kan plocka bort även om vi ska bo kvar nästan två månader till...böcker...vinglas(alla 6, som står och samlar damm i skåpet)...vinterkläder, snart hoppas jag. Det känns som om den här vintern inte riktigt vill ta slut.

Vicke har åkt till Övertorneå igår och ska komma tillbaka till Luleå imorgon, då åker Alice till Övertorneå och stannar till måndag. Skönt för ungarna att få vara lite själv och bli extra ompysslade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0