Cykelpremiär.

Jag och Noel tog en kort cykeltur idag. Det var mysigt och Noel verkade gilla det, men det var inte varmt. Vi var och mötte Alice på skolan så hon skulle ha sällskap hem. Det går så snabbt att cykla! Vad jag längtar efter lite varmare väder så vi kan ta en längre tur.

Vicke har varit hemma från skolan, men imorgon ska han gå.

Efter middagen klädde vi på oss allihopa och gick ut på gården. Jag hade laddat min vackra termosmugg med kaffe och grabbarna tog med sig innebandyklubborna. Vi var ute en och en halv timme, dom andra småbarnen i huset kom oxå ut, så Noel tyckte det var jättekul. När Albin, som är ett halvår äldre, gav Noel en lätt knuff sprang Noel direkt till Vicke och ville bli upplyft, sen blängde han på honom ett tag från säkert avstånd innan han ville leka igen...:-)

Nu tycker jag att vi har förtjänat att få vara friska resten av våren och sommaren!!!

Kommentarer
Postat av: Mona

jag tycker också det, att ni förtjänar att få vara friska....så ni orkar med hus, flytt å allt sånt...fick ditt mail....å visst fixar vi det...ja...du vet!



Mona//

2009-04-20 @ 23:10:02
URL: http://gullemig.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0